Jak tworzyć chwytliwe treści?

Tworzenie chwytliwych treści nie jest łatwym zadaniem, ponieważ trzeba bardzo dobrze znać rynek, oraz to co działa, naciągane nagłówki to nic nowego w świecie copywriterów, którzy chcą jak najwięcej zarobić za artykuł który w większości przypadków nie ma nic wspólnego z tytułem.
Jednak jeśli chcemy być prawdziwymi i szanowanymi twórcami bez oszukiwania nikogo, przy tym tworząc świetną i chwytliwą treść istnieje kilka sposobów jak tego dokonać.
Przede wszystkim należy pamiętać o emocjach, ponieważ emocje to coś co definiuje czy nasze treści będą dobre i chwytliwe czy nie, zresztą o wiele ciekawiej ogląda się film który trzyma w napięciu, albo są nieoczekiwane zwroty akcji, niż film kiedy wszystko jest oczywiste, racja?

Budowanie emocji pozwoli nam na zdobycie większej ilości, dlaczego?

Ponieważ kiedy przykładowo jakaś znana osobowość wzbudza wiele emocji, oraz jest kontrowersyjna, przykładowo daje kontrowersyjne wypowiedzi, oraz wpada często w kłopoty będzie bardziej ogląda i tutaj najlepszym przykładem będzie znane chyba w całej Polsce Fame Mma, gdzie od pierwszych edycji gali nie brakowało sprzeczek, wyzwisk, agresji i innych niecodziennych zachowań.
Kontrowersja to rzecz która w dzisiejszych czasach bardzo pozwala się przebić na większy rynek, jeśli ktoś jest obeznany, kolejny przykład, tym razem nie z Polski?
Przykładowo raperzy z USA. choćby taki 6IX9INE, który jest znany prawdopodobnie na całym świecie, a wszystko za sprawą swoich zachowań (a także muzyki)

Inną ważną rzeczą w chwytliwej treści jest wartość, kiedy wnosimy jakąś wartość, nasze treści stają się o wiele lepsze oraz ciekawsze, warto w swojej twórczości przekazywać jakąś wartość i nie musi być to robione bezpośrednio, ale w formie jakiejś opowieści, czy nawet żartu, ponieważ takie szybciej zapadną w pamięć, najlepszy przykład tutaj to tik tok, ile jest profili na tik toku które robią zabawny kontent wraz z wartością, dzięki któremu zdobywają dosłownie miliony obserwatorów, Instagramowe konta również oferują wartość, jednak w trochę innej formie niż tik tok, ale mimo wszystko i to również zdobywa dużą ilość odbiorców.
Możemy również prowadzić bloga, gdzie będziemy pomagać innym i to również jest tworzenie chwytliwych treści, ponieważ kiedy ktoś ma jakiś problem przeważnie wpisuje go w Internet i jeśli dobrze się zajmiemy takim blogiem możemy mieć bardzo wysoki odzew oraz dużą ilość odbiorców.

Trzema czynnikami chwytliwych treści są na pewno: Emocje, Wartość, oraz Pomoc dzięki temu nasze treści będą na pewno chętniej oglądanie, czytane, po prostu nasza praca nie pójdzie na marne i nasze treści będą chętnie oglądane.