Jak dotrzeć do klientów?

Jak dotrzeć do klientów?

Reklama to bardzo ważne narzędzie, z którego mogą korzystać przedsiębiorcy. W marketingu uważane jest za jedno z najsilniejszych sposobów dotarcia do klientów. Uważa się, że za pomocą promocji można bezpośrednio wpływać na to, czy dany produkt lub usługa przyciągną uwagę klientów i staną się popularne, czy też nie. Głównym zadaniem reklamy jest informowanie potencjalnych nabywców o tym, co oferuje dana firma. Produkt czy usługa mogą wzbudzić zainteresowanie i zachęcić klientów do zakupu, jednak wyłącznie wtedy,…

Read More

Budowanie lojalności klientów poprzez aktywne słuchanie.

Budowanie lojalności klientów poprzez aktywne słuchanie.

Utrzymanie klienta jest kluczowym krokiem dla każdej firmy. Jeśli wielokrotne przypomnienia e-mailowe już nie wystarczają, dlaczego nie spróbować uwieść ich po prostu oferując im uważne ucho? Metoda ta pozwala na pozyskanie sympatii klienta i lepsze zrozumienie jego oczekiwań. Skup się na aktywnym słuchaniu. Nie taka nowa koncepcja! Teoretyzowane w drugiej połowie XX wieku na podstawie prac amerykańskiego psychologa Carla Rodgersa, aktywne słuchanie było początkowo przeznaczone do prowadzenia rozmów indywidualnych w kontekście terapeutycznym. Obecnie metoda ta…

Read More